هواداران رونالدو

قالب وبلاگ


هواداران رونالدو
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هواداران رونالدو و آدرس ronaldo-madrid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






مرجع خبري رئال مادريد : رئال و بارسا تا کنون سه بار برای گرفتن جام در برنابئو در بازیهای رفت و برگشت مقابل هم قرار گرفتند که دو بارش را رئال برده و یک بارش را بارسا .
11-7-1968 : بارسا فینال را با داوری جنجالی ریگو برد
در فینال 1968 در کوپا جنرالیسمو ، رئال و بارسا در برنابئو مقابل هم قرار گرفتند .سفیدها با گول زونزونگوی 0-1 برد . داوری ریگو در آن بازی فاجعه آمیز بود چرا که دو پنالتی را روی سرنا و آمانسیو نگرفت . آنتونیو ریگو ، داور بازی وقتی پنالتی دوم را سوت نزد ، جمعیت بطری ها را به درون زمین پرت کردند تا این بازی " فینال بطری ها " نام بگیرد . از آن به بعد ، فروش بطری های مشروب در استادیومهای اسپانیا ممنوع شد .
در آن زمان ، بسته به نفوذ هر کدام از باشگاه ها در استادیوم ، داور بازی تعیین می شد . در آن زمان باشگاه ها حق داشتند که اگر داوری را نخواستند با انتخابش مخالفت کنند . ریگو داور شماره یک لیست بارسا و داور شماره دو لیست رئال بود . بارسا پیش از فینال هم با کمک داوران بالا آمده بود تا هواداران رئال رویشان برچسب کمیته داوران را بزنند .

12-12-1990 : گل آراگون از خط هافبک
در دور رفت ، پس از آن که استویچکوف عمدا داور بازی که اوریزار آزپیتارته بود را زد ، محروم شد . هوگو سانچز در آن بازی حرکت ناپسندی کرد تا هواداران حریف را خشمگین کند . رئال مادرید بازی رفت را با گل میشل در نیوکمپ با نتیجه 0-1 برده ود . در بازی برگشت ، آراگون یگ گل زیبا از میانه زمین زد تا رئال 1-4 ببرد و دی استفانو تنها جامش را در رئال کسب کند .

23-8-1997 : کارانکا در مقابل مورینیو ، دستیار فن خال
مورینیو که حالا مربی رئال است و دستیار فعلیش کارانکا در آن بازی بودند اما آن بار مقابل هم . مورینیو دستیار فن خال در بارسلونا بود و کارانکا در رئال بازی می کرد . در دور رفت ، رئال با نتیجه 1-2 باخت که کارانکا یک پنالتی مرتکب شد . در برنابئو ، کارانکا پاس گل به رائول داد . رائول ستاره آن بازی بود و دو گل زد . میاتوویچ و سیدورف هم گلزنی کردند تا نتیجه 1-4 شود .


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:, ] [ 18:0 ] [ سروش رحمانی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.من این وبلاگ رو برای هواداران متعصب رئال مادرید و کریستیانو رونالدو ساختم.هرسوالی درمورد خودم داشتید می تونید به پروفایلم مراجعه کنید.نظر هم یادتون نره!
آرشيو مطالب
لینک های مفید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 47
بازدید کل : 27475
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



دریافت همین آهنگ